Էլեկտրոնային կոմերցիա դասընթացի Ýå³ï³ÏÝ ¿ ͳÝáóóÝ»É áõë³ÝáÕÝ»ñÇÝ ÇÝï»ñÝ»ïÇ ÙÇçáóáí ÏáÙ»ñódzÛÇ Çñ³Ï³Ý³óÙ³Ý ëϽµáõÝùÝ»ñÇÝ, էլեկտրոնային գովազդի և մարքետինգի, էլեկտրոնային խանութի ձևավորման սկզբունքներին:
Դասընթացի ընթացքում ուսումնասիրվում են էլեկտրոնային կոմերցիայի դերը կազմակերպության գործնեության իրականացման մեջ, ձևավորվում են էլեկտրոնային կոմերցիային հիմնական սկզբունքները և դրանց գործնական կիրառումը: Այն թույլ է տալիս ուսանողներին ճիշտ օգտագործել տերմինաբանությունը, հասկանալ բիզնես-գործընթացի իրականացման մեխանիզմները էլեկտրոնային եղանակով: